fredag 11 november 2016

Elfte i elfte



 Den här bilden är från tidigare i veckan när världen såg annorlunda ut. Nu är marken vit, USA har fått en ny president och Leonard Cohen har gått bort. Och livet fortsätter oberoende av vad vi tycker och tänker. I min lilla värld fortsätter jag jobba framåt med det som känns inspirerande och som ger livet en guldkant. Tidigare i veckan fick jag mig tillsänt allt material som getts ut i serien "Grej of the day". Jag skrev tidigare om materialet här




 Jag minns som i går den här dagen för ett år sedan. Då fanns ingen snö och jag upplevde en fantastiskt vacker solnedgång vid en insjö i närheten. 




 Den snö som vi fick i natt lär väl försvinna tillsammans med det regn som utlovas till nästa vecka. Oberoende av väder ska vi fira Farsdag i helgen, både med lilla och stora familjen. 
 Skönt veckoslut! 

 ♥ 

1 kommentar:

  1. Härliga bilder från dig ,älgjakt blir det troligen på farsdag här ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.