onsdag 2 september 2015

Andra septemberdagen



 Som jag skrev den sista augustidagen hade man påbörjat ett gärdesgårdsbygge i trädgården. Det fattas ännu tio meter av de trettio, men vacker början som så. Det är inte mitt påfund, men jag tackar inte nej till att få en del av trädgårdstäppan omgärdad. 




 Så blev det september och med ens får man börja tänka på strumpor även om jag spjärnar emot in i det sista. I kväll har vi firat äldsta sonen med god middag på restaurang. Mysigt! Tänka sig att han blev trettiotre år denna andra septemberdag. Ha det så gott! 

5 kommentarer:

  1. Wow, så vacker gärdesgård och blommorna framför är ju helt underbara!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Så fint det ser ut, og nydelige valmuer! Rart at det allerede er september, min eneste datter fyller også 33 år i september, tiden flyr.......
    Det gjelder å kose seg i hverdagen!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  3. Det är underbart med en gammaldags gärdsgård! Passar så fint in där i miljön. Och dina pionvallmon, dom är bara såå vackra.

    SvaraRadera
  4. De kommer att bli jätte fint med gärdesgården!
    Ha en skön dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  5. Tänka sig, precis en sådan gärdesgård som jag drömmer om till nästa vår.
    Ni kommer att få det mycket vackert eller rättare sagt ser den ju vacker ut redan. Bra blickfång som är vacker både sommar o vinter. ha det gott.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.