onsdag 1 juli 2015

Sommarlycka!



 Välkommen juli! 
 Tror bestämt att sommaren kom med dig! 

 Vi har en toppendag denna onsdag och som du ser har jag nya trädgårdsmöbler (nå nej) och flyttar ut! "Det sa klick" när jag såg fåtöljen och bänken vid namn Anni på Åhléns i Stockholm i vintras. Då färdades vi med flyg så jag fick snällt vänta med inköpet tills vi åkte via Umeå förra veckan. 




 Jag håller som bäst på och fixar en hörna till nykomlingarna. 





 Bänken passar perfekt som fotpall till fåtöljen Stocksund, men det är en tillfällig lösning.




Vacker början på juli till dig som tittar in!

7 kommentarer:

  1. Så rosenrasande vackert ,Stiligt med snöbollarna också ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Vet du de där har jag tittat på vid mina två senaste besök på Åhléns också 😊 Tyvärr har jag inte just nu någon plats att ställa dem på... Jättefina möbler!

    SvaraRadera
  3. De var häftiga möbler och vilken färg sen, urtjusigt!
    Ha en bra fortsättning på veckan!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. De där möblerna har jag också spanat på, så himla fina! Men har ingen plats för dem tyvärr.

    SvaraRadera
  5. Jättefina, jag gillar ju också rosa.
    Snyggt med dom svarta benen och
    modellerna.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Det var dom sötaste och finaste möbler jag sett på länge, så gulliga, man blir alldeles mysig när man ser dom! Och så pioner till det, kan det bli mer romantiskt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. oj,oj så vackert. De möblerna ropar som om de vill hem till mig :D
    På jakt efter ny soffgrupp så kikar in allt som finns ;)
    ~M~

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.