onsdag 8 juli 2015

Min lilla lounge



 Nu har jag möblerat om litet i uterummet. I ett tidigare inlägg visade jag hur en fåtölj ersatte en vilstol i ena hörnet av rummet. Nu har en liknande procedur ägt rum i rummets motsatta sida. Det finns ett stort bord med stolar där emellan, som du säkert har sett otaliga gånger här i bloggen. 




 Där fåtöljen är nu fanns ett sidobord som fick flytta på sig. Uterummet blev rymligare och jag fick ett litet rum i rummet, min lilla lounge. Det finns en hel del att fixa ännu, men det är i varje fall på gång. 




 I går kväll var vi med våra svenska vänner på Musicalshow, andra gången för vår del, och det var otroligt proffsigt. Fantastiskt bra! Jag såg just en sprillans ny musikvideo som sonen har filmat med humorgruppen KAJ ;o) Allt för konsten! 

3 kommentarer:

  1. Otroligt fint där,men ett gott skratt fick vi åt pa tu at na kako ,det var nog den bästa KAJ hittills ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Så himla tjusigt! Skulle gärna sitta i den fåtöljen och fördjupa mig i en bok!
    Kram, och ha så mysigt de kommande dagarna!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig hörna, där du kan sätta dig
    och bara ha det skönt, så rogivande med grönskan
    utanför. Och det är ett roligt jobb han har din
    son, kikade lite på videon.
    Kramar/AM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.