lördag 23 maj 2015

Praktisk vas



 Det senaste dygnet har inte bjudit på det bästa vädret, men se nu skiner solen! Vi har varit ett dygn i stan. Där finns inga levande blommor och därför blir det alltid att jag tar med mig något blomster. 




 Köpte några praktiska vaser vid Designtorget på Arlanda senaste helg. Det är bara att hälla vatten i den platta vasen av mjukplast och sätta en blomstjälk däri. Praktiskt när man som jag flyttar blombuketter mellan olika ställen. 




 Det har varit ett spännande dygn med Stafettkarneval på datorskärmen. Min skola lyckades ta tre medaljer. Bravo! 

Ha en skön helg!

4 kommentarer:

  1. Grattis till medaljerna ,snygg vas ,Trevlig fortsättning på helgen ,Nette

    SvaraRadera
  2. Ja, sådana vaser har jag också sett på Designtorget, jättefiffiga! Och vädret, vi talar inte om det, eller hur.....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Allt hittar dom på men låter jätte fiffigt.
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. Grattis till medaljerna! Och vilken fin och praktisk vas.
    Ha en bra sista skolvecka!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.