söndag 4 januari 2015

Årets första dagar



 Tänka sig att det redan är den fjärde dagen på nya året! Dagar som har fyllts av "rå om mig själv" och jag har bara hållits hemmavid. Det är väldigt spännande med de nya möjligheter som 2015 serverar. Jag har sökt inspiration och idkat mycket tankearbete, varit hälsosam och nyttig. Ut med det gamla, in med det nya! Ungefär så. 




 Vi firade in det nya året med våra vänner och i går var svåger och svägerska här på middag. Snö fick vi under gårdagen och solen visar sig just nu i skrivande stund. Det vore slöseri att inte ta en promenad i "vackervädret".  Dags att bege sig ut i naturen och vad det lider ut i övriga samhället. Syns då!

♥︎

7 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!
    Här hos mig har vi ingen snö alls längre.
    Idag har vi strålande sol från blå himmel och riktig vårkänsla utomhus................
    Har plockat bort gran och tomtar och nu kanske jag hinner med en promenad i solen också.

    Önskar dig nu en god fortsättning på 2015,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder men det där med snön där har ödets lotter fallit väldigt olika ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Så vackra foton du visar. Vi har tyvärr inte fått nån snö. Men solen har visat sig i flera timmar o det är vi tacksamma för. God fortsättning på 2015!

    SvaraRadera
  4. Så himla vackra bilder du har här men det här med snön ja, ni borde nog komma en bit norrut ser jag för att få uppleva den på riktigt just nu. Jag är bara glad att det blir lite kallt här så snön stannar ett tag. Gissar att du skall i jobb i morgon så ha det gott med dina elever.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hos oss börjar vårterminen på onsdag! :o)

      Radera
  5. Nydelige bilder du viser! Vi hadde ca. 1mm snø i jula, nå er det helt bart og i grunnen litt vårlig.......
    Men snøen pleier å komme seint til oss.....
    Fin ny uke til deg!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  6. Vilka stämningsfulla bilder och tänk att ni har så fint väder. Det har inte vi. Idag strejkade jag och vägrade att gå ut, kolmörkt hela dagen och spöregn, jag har helt enkelt ställt in. Nu kan det bara bli bättre!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.