lördag 27 september 2014

Höstens leende



Jag såg hösten le mot mig i morse när jag satt vid frukostbordet: "Autumn... the year's last, lovliest smile." Ut i morgonrocken och fotografera! Men så omöjligt att fånga en sådan känsla och stund på bild! Frukosten har pågått över tre timmar här. Två söner kom hem i går och stannar till i eftermiddag när vi alla söker oss åt olika håll. Äldre tvillingsonen är färdig med sin insats i programmet "Bytt är bytt" (underhållande tyckte jag) och han åker nu söderut och utrikes tills han återvänder till Österbotten om en månad.


 Gillar att Mårbackorna och Hälsopelargonerna är fräscha ännu!

 Den gick så fort arbetsveckan med möten och omväxlande väder. Jag fick sådan lust att ekipera mig. Tyckte att de tröjor jag vill ha under kappan inte ryms som de borde ;o) Nu ska du ha en riktigt skön och avkopplande helg! Det har jag planerat att ha!


"Life starts all over again when it gets crisp in the fall."
~ F. Scott Fitzgerald

5 kommentarer:

  1. Vad menar du med omöjligt ? Tycker du lyckats precis att fånga känslan !
    Ha en fortsatt skön höstlördag .

    Kram B

    SvaraRadera
  2. Åhhh magiskt är ordet...underbara bilder!
    Ha en fortsatt skön helg,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Rofyllda foton har du lyckats med igen. Kram Charlotte

    SvaraRadera
  4. Så fin postlåda. Och jättefint med ljusbollarna
    på bordet i uterummet.
    Ha en skön höstsöndag
    Kramar/AM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.