torsdag 30 januari 2014

Farväl till januari



Känner mig aningen uppspelt över att det är sista januari i morgon och dessutom fredag! Tänk att det alltid finns något att vara glad och tacksam över! Jag var på möte med kollegor i staden i eftermiddag och vilket engagemang! Bara det är värt att fira! ;o)




 Det är fortfarande kallt och jag samlar på mig stickat som en bäver. Jag har fyndat...




... och jag har stickat flera par sockor. Även om jag är lycklig över att den ena tvillingsonen kom lyckligt tillbaka till Stockholm efter fem veckor i Indien är jag verkligen glad över att hans tvillingbror landade i värmen i Marrakech idag. Det är han värd!



Syns i februari!

5 kommentarer:

  1. Tur att vi kan sticka plagg i ull. Fy så kallt det kan vara emellanåt. Jag har alltid något ullplagg på mig den här årstiden. Skönt att barnen kommer fram men så härligt att ha dem hemma.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Hörligt att ha på sej stickat och att kunna sticka .Skönt att det gick bra för sonen .Ha en mysig fredag .Varma kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Jag är så tacksam för att januari tar slut här och vi går mot varmare och ljusare tider.
    Vilka cosmopoliter till söner du har, som bara reser runt i stora världen! :) Så härligt med resor, men i en mammas hjärta värmer det skönt när dom är tillbaka hemma! Min tonåring skall åka ensam tåg till H:fors nästa helg, så det är nu jag får börja oroa mig när döttrarna tar klivet ut i världen :)

    Önskar dig en skön och värmande- med vackra sockor- helg!
    kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Så fina ljuslyktor och mössor. Och nu är
    det inte länge förrän solen börjar värma och
    det blir takdropp.
    Ha en fin helg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  5. Så fina färger i stickningen, varma murriga! Hoppas februari för med sig lite värme och sol, det behöver vi nu.
    Trevlig helg!
    Nanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.