söndag 12 maj 2013

Mammas hjärta



Så underbart att få vakna upp till en solig dag, som tillika är Morsdag! Det här är en glad dag, men för många också en dag som väcker minnen och saknad. Jag får ännu ha min mamma och henne vill vi fira speciellt idag.




Mina tre vuxna söner är aningen svåra att hålla i handen numera då avstånden skiljer oss åt, men i mammas hjärta finns de alltid... och på Skype etc. ;o) Vill du skriva ut texten till tavlan, som jag har på mitt nattduksbord, så finns den här.




Vi ska snart åka med vår äldsta son och mina föräldrar på en utflykt ut i skärgården där vi ska äta morsdagslunch. Även om dagen är solig sparar jag nog accessoarerna på bilden ovan till ett annat tillfälle. Ha en skön söndag!

6 kommentarer:

  1. Det var ett härligt rosa tema på
    mors dag, sista bilden är så vacker.
    Här är mors dag i slutet på maj.
    Ha nu en fin dag i skärgården
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken sann och fin text!
    Ha en fin morsdag i skärgården.

    SvaraRadera
  3. Tack för senast .Du har samma färger på din morsdag du som jag ,ha det fint ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Så vackra bilder! Och tusen tack för det fantastiska kortet :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fin mors dag, här får vi vänta till 26/5:) Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni hade en härlig Morsdag , det är med blandade känslor jag "firar" den om två veckor . Hade önskat att jag kunde ge min mamma blommor istället för att behöva sätta dem på kyrkogården . Tretton år sedan men fortfarande precis lika tomt :-(
    Se till att ta vara på tiden du har med henne !
    Jag glädjer mig med med mina egna barn och Lillprins istället ♥
    Må så gott och du hittar säkert en dag att använda
    de fina accessoarerna :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.