onsdag 3 april 2013

Let go


Det känns bra att ha kommit igång med april, som liksom varje ny månad för med sig nya möjligheter. Jag gillade inte soffbordet vi hade tidigare i allrummet där i tv-hörnan. Lagom till påsk levererades ett stort och vitt bord och det piggar upp.


I uterummet är tjugotalet Mårbackor på gång, men det dröjer nog en tid innan jag kan rubricera med Pelargonernas Paradis, som en artikel i senaste Drömhem & Trädgård (nr 4, bilden till höger).


Breathe. Let go. And remind yourself that this very moment
is the only one you know you have for sure. ~ Oprah Winfrey

8 kommentarer:

  1. Mårbacka pelargoner är vackra. Vill själv gärna ha en eller flera.

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det
    Mårbackorna är uppe ur vinteride`t och på plats i uterummet
    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  3. Ditt inlägg ger riktig vårkänsla! Hoppas att nätterna snart blir varmare också så att snön snart försvinner. Ha en solig dag!

    SvaraRadera
  4. Så där ser min Mårbacka ut ockå ,nu får dom fina gröna blad då solen lyser alla dagar ,kram Nette

    SvaraRadera
  5. Men snart, snart är du där i pelargonernas paradis i ditt fina rum.
    Snyggt bord förresten , kul med lite nytt ibland .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  6. De spirar så fint, dina Mårbackor. Jag har inte varit lika duktig med att klippa ner mina, så de är lite "gängliga". Vi får se hur de blir.

    SvaraRadera
  7. Jätte mysigt med den röda soffan.

    Tiden går så snabbt... snart har vi maj och då börjar massor med jobb ute.
    Så fina dina pelargoner ser ut. Själv åker jag och tar några hos brorsan.

    Snart helg igen då...

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder Ann-Lis och ert hem andas kärlek, harmoni och skönhet. Jag blir alltid lika imponerad över din fantastiska fingertoppskänsla.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.