måndag 11 juni 2012

Det finaste


Det råder romantik i uterummet...


Fullt så romantiskt var det inte i lördags när vi skulle eliminera två tredjedelar av bryggan som vinterns storm hade fört på villovägar. Myggen svärmade, blåsor i händer och ryggen värkte, men det blev bra till slut och havet är ju alltid vackert att se på.


I går fick vi med många andra fira den finaste som blev konfirmerad.


Det finaste i blomsterväg just nu är äppelblom, som fick följa med hem.
Ny vecka då jag har tusen och en saker att uträtta, så bäst att sätta fart!


13 kommentarer:

  1. Härligt med äppelblom! Jag önskar att mitt lilla äppelträd växer snabbt så jag snart får börja njuta av de fina blommorna (och äppel förstås)!
    Ha en bra start på veckan!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Längesen jag kommenterat här, men livet bjuder på annat ibland och man blir tvungen att stanna upp ibland.
    Så fint med de rosa äppelblommorna, tror jag får hämta in en kvist innan regnet skördar de vackraste blommorna.
    Alltid lika vackert på din sida!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  3. Bara så fint med det rosa äppelträdet.Härligt att ta in fina kvistar att njuta av.Ha en bra start på veckan!Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder ,spikarna också ha det så bra där till lands ,Nette

    SvaraRadera
  5. Ha en skön vecka och kom ihåg att pausa mellan varven ;)

    SvaraRadera
  6. Att bråka med bryggor är inte alltid så vidare värst kul! Skönt när det är klart, dock. Vilka härliga bilder och vilken söt konfirmand.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Så vårlikt och romantiskt det var här...fint!
    Skönt sen när när ni fixat till spikarna.
    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  8. Se där, jaså hon blev konfirmerad nu. Det är ju alltid en högtidlig och fin stämning vid konfirmation.

    SvaraRadera
  9. Nå,nå nu skall du ta det lugnt och fånga dagen ! Men nog håller jag med dej att det är tt och annat som skall göras innan det blir rikktigt ledigt...
    Ha en fin vecka !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  10. Mycket fint i naturen nu när sommaren äntligen tar fart. Hoppas du hinner njuta och inte har alltför mycket att göra, kram Nanne

    SvaraRadera
  11. nu vill jag konservera sommaren, eller åtminstone dra ut på tiden så att dygnen skulle bli litet längre. too much to do, too little time to do it, tyvärr.
    kram

    SvaraRadera
  12. Såna rara bilder!
    Ha en fin sommar! Kram Tre Tanter.

    SvaraRadera
  13. Låter som riktig karlgöra!? Men ett nödvändigt ont för att få njuta sen på fina bryggan! Myggen skulle jag gärna bli av med, riktiga glädjedödare är de ;O(

    Kram Gugi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.