onsdag 14 mars 2012

Engelska rosor

Det finns väl knappast någon som har undgått att Leila har öppnat sin butik. Härom kvällen gjorde jag ett besök där och det gick väldigt snabbt och smidigt utan att ens mannen och den förstfödde, som var på besök, märkte att jag tog en liten shoppingrunda! ;o) Jag såg genast att jag gillade de engelska rosorna på textilierna, så vi får väl se vad som kommer hem med tiden.
Jag har också testat Washi tape, som jag köpte ett antal rullar av i olika färger och mönster (Blossom i Karleby) på sportlovet. Det där är ju en rolig uppfinning!
Annars på tal om de engelska rosorna i textilierna jag beställde, kom jag just på att de är väldigt lika alla kuddarna (Byvik från Ikea) som vi har i vardagsrummet. Tyckte väl att mönstret och färgsättningen såg bekant ut...
~*~
Idag har jag haft en toppendag med duktiga elever och vackert väder i slalom- och pulkbacken. Överdos av sol och frisk luft har gjort mig mer än nöjd och aktiviteter därutöver lär inte utövas under det närmaste klockvarvet. ;o)

6 kommentarer:

  1. Nu har du säkert något vackert på gång från Leilas butik. Funderade i går att den där tejpen kunde jag ha användning för på jobbet :)

    SvaraRadera
  2. Förstår att din dag varit härlig.. Sådana dagar vet man att man valt rätt yrke ;)
    Här rusar dagarna iväg vill inte riktigt hinna med..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Nä det har man ju hört;) hihi tejpen är en väldans bra uppfinning tycker jag. Underbara rosor! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken skön dag att vara ute i backen!

    Jag har faktiskt inte besökt Leilas butik ännu. Men nu tror jag nog jag ska klicka på din länk så jag kommer mig dit :)

    SvaraRadera
  5. Härligt med en sån utedag. Här blev det ingen Sturevasa pga snöbrist. Jag åker gärna skidor i mars.
    Tejpen är ju väldigt användbar.

    Jag är nästan nyss hemkommen från föräldramöte i min fina klass. Vi hade matematiktema i kväll.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Låter riktigt toppen att få en utedag i jobbet, det brukar ju annars höra till fritid. Allt gott till dig.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.