torsdag 15 mars 2012

Direktsänt


I eftermiddag har jag varit ut på vift med mina föräldrar och fyllde samtidigt på lagret med vårblommor. Jag har upptäckt att bokholkarna (holkhyllor enligt modell från boken Inred lantligt inne & ute) fungerar perfekt som blomholkar också! Nu "sänder jag direkt" från uterummet där jag kommer att planera resten av kvällen. Jag har länge tänkt testa att göra ett inlägg från iPad, men jag har känt att jag inte har läget under kontroll med alla dessa appar och moderniteter ;o) Jag beundrar annars bloggare som skickar upp en bild och en rad och that's it. Utan krusiduller. Tänk så många inlägg man kunde göra spontant på nolltid. Ungefär som när man skickar textmeddelande. Jag tänker för mycket och kanske mest på omgivningen som ska orka läsa. 


- Photos PSTouch, PS Express and PhotoFunia
- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. kul med blommor på holkarna ,,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Ja, suck... för alla dessa nya moderniteter, man hinner knappt med i svängarna :-)
    Men blommor och holkar, det är mycket trevligare, vackrare och enklare att förstå :))
    Kram /bea

    SvaraRadera
  3. Nu ser jag att du handlat en detalj som ingick i mitt fotouppdrag i tisdags :)

    SvaraRadera
  4. Jag försöker just nu också minimera mina texter ;) svårt...din fina holk är som gjord OCKSÅ för blommor!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar också såna korta, spontana inlägg, blandade med "vanliga". Själv tänker jag alltid att jag ska skriva kort, men så trasslar jag in mig i mig själv så det blir längre och längre...

    Va fint med blommorna i/på holken! Jag tycker annars också att dina holkar är sååå fina!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Holkarna är så charmiga...tänk sååå vackert och så enkelt :o)

    Kramar om dig/Ann-Britt

    SvaraRadera
  7. Va ofint du gjort med holken:))
    Jag sitter just nu vid min nya iPad o kommenterar. Att skriva inlägg från den verkar teknikt svårt för en dam i min ålder.
    Jag önskar dig en fin helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  8. Tjusigt Ann-Lis! :) Själv är jag hopplöst efter vad det gäller tekniken då jag varken bloggar från mobilen eller ipad. ;) Och korta blogginlägg är jag inte heller bra på. I'm hopeless! ;)

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.