fredag 16 december 2011

Hjärtligt och ChillN tea

Det är ju ingen hemlighet att jag gillar kläder från ChillNorway. När jag såg teburkarna med ChillN tea tog det inte många sekunder att bestämma sig för vilka jag ville ha.
Det finns tio olika smaker: Jasmine, Earl Grey, Detox, Relax, Peach, Signature, Raspberry, Blueberry, Energy och Chai.
Det blev många hjärtan på burkar, porslin och glas i detta inlägg, men det kan väl aldrig bli för hjärtligt. Dagens paket bjuder på ännu en julkonsert med Sångargillet och därefter en matbit hos svåger och svägerska. Ha en fin fredag!
 

7 kommentarer:

  1. Tycker att jag känner den goda tedoften ända hit ...
    Ha en fin julkonsert ...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. jag önskar så att jag skulle kunna lära mig att dricka te, men efter 49 år har jag fortfarande inte lyckats, så jag har inga större förhoppningar om att jag ska lära mig det framdeles heller. det är bara att konstatera att smaken inte passar min mun.
    hoppas ni får en fin konsertupplevelse! se till att vara ute i god tid, det brukar vara trängsel på den körens tillställningar...
    kram

    SvaraRadera
  3. Då har du te så att du klarar dig ett tag :)
    Ha en fin konsertkväll!

    SvaraRadera
  4. Oj, vad många tesorter du köpt. Det är verkligen gott med te nu när det är kallare ute.
    Du hinner med massor här på bloggen och visar så mycket fint.
    Jag önskar dig en fin helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Hjärtan blir det väl inte för många av ;O)
    Jag är ingen vän av te direkt!
    Man kanske borda dricka mer än man gör ...
    Ha en mysig helg, Kram!

    SvaraRadera
  6. Det var då söta téburkar! Jag gillar också te, men håller mig mest till grönt te.
    Så mycket trevligt du hunnit med i decembertid. Din kalender är så mysig! Ha en trevlig helg!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  7. Hej! Vet du om man kan köpa de härliga teburkarna via internet? Tack för svaret!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.