fredag 19 februari 2010

Februariupplevelse

En splitterny fredagskväll ligger framför oss och visst är det skönt efter en intensiv, men meningsfull arbetsvecka. Om ni frågar mig vad jag har för mig, har jag två nya nummer av Lantliv och Drömhem & trädgård, som jag ska mysa med en stund tills min stickning och Let's Dance vill ha mitt sällskap. Bilderna illustrerar den helg jag har framför mig.
Efter jul visade jag inte upp några fina julklappar utan skrev då att jag uppskattar upplevelser mera. Det har blivit några hittills och under helgen får jag min februaridos.
Jag ska få se och höra My Fair Ladystadsteatern och bo på det ställe  bilderna visar och som inte mig emot, har bastu på rummet.
Sedan väntar jag på att få ta emot den yngsta sonen, som anländer till staden där han ska göra sin praktik. Önskar dig en skön helg -  vilka dina planer inför helgen än må vara!

18 kommentarer:

  1. Men ååhhh..... vilken lyx!!
    Men det är du värd *blink*

    Du får tipsa din väninna om 'damen i vitt'!!

    Tänkte 'låna' din lilla bild i högerspalten;
    When your heart speaks, take good notes.
    Är det ok?

    Hoppas du får en alldeles underbar o lyxig helg =)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad bra att ha julklappar kvar att "öppna" = uppleva. Du kommer säkert att få en riktigt fin teater och hotell upplevelse!
    Just nu sitter jag också med nyaste Lantliv som väntar på att läsas och sen blir det även Let´s dance i det här huset.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Oj, oj, det vore skönt med såna "små paket" att öppna när veckoslutet infaller och hoppas ditt veckoslut ger en guldkant på tillvaron.
    Själv skall jag jobba, tyvärr blir man lite i otakt med övriga familjen när man har skiftjobb och de gemensamma möjligheterna är dubbelt mindre än de som har gemensamma lediga veckoslut. Men, sån är min värld!
    Njut och ha det gott! Kram /Bea

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad skoj!


    Ja,här blir det jobb jobb jobb!
    :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Åh det där ser underbart ut!!!! Vad roligt.
    Ska bli kul att höra hur det var!
    Ha de så kul!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Va lyxigt det ser ut :)
    Hoppas du får en riktigt skön helg!
    Min son tar nog fullt ut det roliga
    med att vara abi. Nyss hemkommen fr
    kryssningen för abina... duschat och åkt iväg igen
    ;) för att kolla de gamlas fest :)
    Han har faktiskt läst lite samhällslära re´n,
    sa han i alla fall ;)
    Njut av helgen och din julklapp!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Ojojoj så lyxigt!!
    Det där kommer nog bli riktigt "najs" :)

    Trevlig helg!
    A-C

    SvaraRadera
  8. Hej gumman

    jisses så fiiiint:)
    Åh vad det ser avkopplande o skönt ut:):)
    Kanske man kan följa med som lilla my nånstans.
    Ikväll ska vi på middag hos vänner, det ska bli super kul:)

    Kram Sari

    SvaraRadera
  9. Njut nu allt du kan av "gåvan"!
    Ser ut att bli en fantastisk helg!

    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  10. Oj.. vad lyxigt det ser ut. Jag blir avis!!! Njut och ha det bra. För här hemma är det svinkallt...

    Trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  11. Gud, vad mysigt,
    där vill jag också tillbringa lite tid,
    speciellt i bastun, sitter här och fryser just nu, burr.
    //Camilla

    SvaraRadera
  12. Ser ut att bli en bra helg det där :)Ha gott!!

    SvaraRadera
  13. God kväll! Vad roligt att du gillade min "nya"musik, det är inte lätt att välja musik eftersom smaken är som baken...Fniss! Vilka härliga julklappar du fått, upplevelser är bland det bästa man kan få i present! Njut o Ha det gott! Lördagskramar Therese

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig present! Förstår att du ser fram emot den! Både musikal och fantastiskt rum, kan det bli bättre???

    Goa helgkramar till dig!

    Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  15. vad lyxigt det ser ut på det hotellet! berätta sen om det var lika fint i verkligheten.
    nästa helg ska vi också bo på hotell en natt och som vanligt ser jag mest fram emot frukosten på söndag morgon ;)
    skön söndag! kram

    SvaraRadera
  16. Du har haft en fin helg, hoppas musicalen var bra. Ser ut och vara ett jättefint hotell, gissar att du provade bastun. Det är roligt med såna gåvor.
    Ha en bra söndag
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, kanske du bloggar i bilen idag också...

    SvaraRadera
  17. Hej Annlis. Så kul du ska ha det. Såna julklappar är alltid roliga. Men så fin mellansystern är, hon är ju lik dig. Så underbart fin. Tänk om jag kunde komma igång å sy en Tilda docka. Ha det så jätteroligt.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  18. Hej

    ville bara säga att kvällen blev just bäst, därav huvudvärken idag:( hi hi
    Hoppas ni oxå hade det bra:)
    Kram Sari

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.