söndag 24 januari 2010

Frukostupplevelse

Lördagens frukost blev en riktig upplevelse.
Sönerna hade bokat lyxfrukost för oss alla på ett riktigt "mamma"ställe.
Åtmistone gillade den här mamman miljön och frukosten på Villipuutarha.
Det var vintage för hela slanten och massor att se från golv till tak.
Många av er skulle säkert ha velat dela den frukosten med mig?
 
Toaletten var en upplevelse i sig med dess belysning, tak och spegel.
Det var många bilder från en del av caféet som rymmer femton personer. Gårdagen gick i övrigt ut på fika, shopping och middag med sönerna. Nu har vi haft en natt på hotell och hotellfrukost är ju toppen, men inget i jämförelse med gårdagens två timmar långa upplevelse till frukost. Tack! Ha en skön söndag!
 

16 kommentarer:

  1. När jag först bara såg första bilden tänkte jag...oj hjälp så sönerna hade bullat upp och dukat fint och vau vilka ljusstakar...såg sedan att det var ett ställe som vem som helst av oss har chansen att besöka. kan tro att det fanns mycket att titta på! Skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Wow sicket frukostställe och sååå mkt fint att titta på.Va häftigt.

    SvaraRadera
  3. Hade du tid att äta när det fanns så mycket fint att studera! Frukosten ser helt makalös god ut.
    Ni verkar ha en fantastisk helg med sönerna. Mys på!
    Kram annika

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med!!! så mysigt. Oj oj oj. Ser så härligt ut. Något sådant ställe har jag i alla fall aldrig ätit frukost på.
    Ha det så roligt i Helsingfors. Få se vad du har varit på sen.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Oj, vilket ställe..hur mysigt som helst! Jag skulle absolut velat dela den frukosten med dig!! :)Låter som ni haft en underbar helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken frukost, det var lyxigt. Snälla söner du har, dom vet precis vad du gillar. Så fint dom bor, och så kul och hälsa på dom. Jag har varit i Helsingfors 2 ggr, det var jättetrevligt. Och så fiffigt och blogga i bilen, då går resan fort.
    Ha en fin söndag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Jag skulle gärna ha delat frukost med dej :O) Oj vilket ställe!!!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig helg ni har haft.
    Nästa helg skall jag på snabb visit till Huvudstaden också, men det blir ingen frukost för mej;)
    Sönerna har fixat en super helg åt er:). Kanske en födelsedagspresent åt en viss mamma eller??? ;)
    Ha en bra arbetsvecka!
    Kram Maj-Gun

    SvaraRadera
  9. Men vilket ställe att äta frukost på !! Ja, jag skulle gärna ha varit där :) Så mycket vackert att se på. Det låter som om ni haft en bra helg i huvudstaden. Allt gott denna nya vecka vi har framför oss, och speciellt en bra tisdag önskar jag dig :)

    SvaraRadera
  10. Men hjääälp, vilken underbar miljö! Jag räknar kallt med att sönerna fick släpa dig därifrån. Så fantastiskt mysigt det ser ut, alltså. Kram, Camilla

    SvaraRadera
  11. Vilket härligt ställe,det namnet måste läggas bak örat. Du är titt som tätt i huvudstan du :)

    SvaraRadera
  12. Ooooooo vilket ställe!! Så fina söner du har som fixat detta åt dig. Jag tror inte jag hade fått i mig en bit...hade nog bara sirrat på allt vackra. Tänk om det fanns nått sådan här.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  13. Tänk vad man får uppleva via dataskärmen ... inte visste jag att det fanns sådana ställen i huvudstaden :-) Tack för att du delar med dej av Dina upplevelser! Säkert mysigt!

    Ha en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  14. vilka omtänksamma söner du har! jag blir riktigt rörd å dina vägnar! stället ser ju helt underbart ut dessutom. rörd blir jag också av din dalahästkommentar hos mig...
    ha en riktigt bra vecka. kram

    SvaraRadera
  15. Ooooh så härligt mys ställe!!! =) Tack för din gulliga kommentar.....Håll tummarna..ti-hi..

    kramis Malin ♥

    SvaraRadera
  16. Idag är inte en vanlig dag, nej det där din dag;)

    'Ja med en enkel tulipan
    uppå bemärkelseda'n,
    jag har den äran,
    jag har den äran
    att gratulera'

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.